Politica de retur – ATLAS SOLAR

Politica de retur

În această secțiune găsiți detalii despre modalitățile și condițiile de returnare a produselor achiziționate de la Solar https://atlassolar.ro (Atlas Solar SRL.).
Vă rugăm nu lipiți etichetele de transport direct pe produs sau pe ambalajul produsului .
 
1.Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.U.G. 34/2014.
Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumparare, în termen de 14 zile de la primirea produsului in baza comenzii. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului (suportand costuri de transport, precum si cheltuieli directe si indirecte), în termen de 14 zile de la primirea produsului.
Dacă produsul returnat este în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu toate accesoriile și, după caz, cu etichetele intacte) se va rambursa o parte suma platită de client mai putin cele evidentiate mai sus. Daca ambalajul este deteriorat, clientul este responsabil pentru diminuarea valorii produsului și i se va opri o taxă administrativă pentru aducerea produsului la starea inițială, de până la maxim 75% din valoarea produsului.
Nu se acceptă pentru returnare produsele:

  1. care prezintă modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate, etc. și care, astfel, nu mai pot fi aduse la starea de nou a produsului;
  2. care original au fost sigilate și care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă; aceste produse, odată desigilate de consumator, nu pot fi returnate.

Coletele se trimit la adresa:  Str. Voinicenilor, nr.62, Târgu Mureș.

Atlas Solar SRL va înapoia parte din contravaloarea comenzii în termen de 14 zile de la data intrarii in posesie a bunurilor.

Procedura de retragere din contract:

Exercitarea dreptului de retragere

Consumatorul informează Atlas Solar SRL cu privire la decizia de retragere din contract prin una dintre variantele următoare:  formular (Formular retur).

Consumatorul are la dispoziție 14 zile de la primirea produselor pentru a anunța returul produselor.

Obligatiile care revin Atlas Solar SRL                            

Rambursarea sumelor primite ca plata mai putin cheltuilelile vizand transportul si alte costuri directe si indirecte.

Rambursarea sumelor se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator. Indeplinirea obligatiei de rambursare se face face in termen de 14 zile de la receptionarea produselor.

Obligațiile care revin consumatorului

Produsele sunt înmânate Atlas Solar SRL personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fără întârziere nejustificată și în decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de a face retur. Consumatorul suportă costurile de returnare.

Menţiune 

Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare ce face imposibilă revânzarea lor duce la refuzarea returului.

Datorită dimensiunilor mari și complexității acestor echipamente, costurile de transport pentru returnare pot fi semnificative. În plus, produsele trebuie returnate în ambalajul original, care trebuie să fie în stare perfectă. Orice deteriorare a ambalajului original poate duce la aplicarea unei taxe administrative care va fi dedusă din suma rambursată.

Orice returnare va necesita o autorizare prealabilă din partea Atlas Solar SRL. Acest lucru ar putea include o discuție detaliată despre motivele returnării și posibile soluții alternative.

Ne rezervăm dreptul de a refuza returnarea produselor în cazul în care considerăm că intenția de returnare este abuzivă sau nejustificată, conform legislației în vigoare.

Pentru produsele care sunt achiziționate în cadrul unor promoții speciale, oferte limitate sau lichidări de stoc, nu se acceptă returnarea, cu excepția situației în care produsul este defect.

Scopul nostru este să ne asigurăm că toți clienții noștri sunt mulțumiți de produsele pe care le cumpără de la noi. Prin urmare, înainte de a efectua orice achiziție, vă încurajăm să discutați cu unul dintre reprezentanții noștri de vânzări pentru a vă asigura că produsul respectiv este cel mai potrivit pentru nevoile dumneavoastră.

Orice deteriorarea a ambalajului original ce face imposibilă vânzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusă unor taxe administrative de readucere a produselor la starea în care au fost livrate; taxele sunt cuprinse între 0 şi 75% din valoarea iniţială a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat către client la recepţionarea produselor deteriorate/modificate.

Toate aceste clauze şi conditii sunt prevăzute în:

Ordonanţa de urgenţă nr. 34 / 2014

http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/oug_34_140616.pdf

Pentru orice detalii sau neclarităţi privind returnarea produselor vă rugam să ne contactaţi pe email sau la unul din numerele de telefon afişate pe site.